Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål & Svar

Vi er altid glad for kommunikationen med vores kunder og vil altid opfordre til at ringe eller skrive til os med spørgsmål som måtte opstå undervejs. Vi har i nedenstående liste prøvet at samle en række spørgsmål som tit opstår og svar herpå. Skulle dú ikke kunne finde svar på dit spørgsmål herunder er du meget velkommen til at kontakte os på [email protected] som vi bestræber os på at svare indenfor 6-8 timer. Du kan altid ringe til os alle hverdage fra kl. 9-12 på tlf. 25 59 69 87.

Bestilling & Levering

Hvor hurtigt leverer i? Laver du din bestilling inden kl. 12 på en hverdag leverer vi din pakke næste dag.

Leverer i om lørdagen? Vælger du levering til et posthus/pakkeboks og bestiller fredag inden kl. 14 vil din pakke blive leveret lørdag. Vi kan desværre ikke levere til private eller erhvervs adresser i weekenden.

Jeg har ikke modtaget nogen bekræftelse på mit køb? - Nogle gange ender bekræftelsen i din email spam boks så det kan være en god ide at kigge der. Andre gange kan det være fordi der er oplyst en forkert email adresse på ordren. Kontakt venligst vores kundeservice og vi kan hjælpe dig.

Hvordan bestiller jeg på festsalg? Du kan ligge en bestilling på vores webshop og betale med kreditkort, mobile pay, bank overførsel eller ean nummer. Det er desværre ikke muligt at foretage et køb over telefonen eller via email med kredit kort betaling. 

Jeg har udfordringer med at ligge varer i min kurv? Nogle gange vil din computer blokere for såkaldte cookies på din computer og det kan være med til, at forhindre dig i at ligge varer i kurven. Du kan løse dette ved at tillade cookies i din browser. Kontakt endelig kundeservice hvis vi skal hjælpe dig.

Kan jeg komme og se varerne inden jeg køber? Vi har kun webshop lager og det er kun muligt at afhente din ordre på lageret. Vi har desværre ikke et showroom på nuværende tidspunkt.

Kan man afhente sin ordre på webshop lager? Selvfølgelig, du skal blot ligge din ordre på webshoppen og vælg "afhent i på lager" som fragt mulighed. Så tager vi kontakt til dig så snart ordren er pakket og klar til afhentning. Det er typisk samme dag eller inden kl. 14 næste dag.

Reklamation

Der er en fejl/defekt i varen ved modtagelsen? Kontakt os på kundeservice og vi finder en løsning med det samme.

Produktet lever ikke op til min forventning, kan jeg returnere? Du har altid 14 dages returret på dit køb. Venligst returner de uåbnet varer i original emballage eller noget tilsvarende og ilæg følgeseddel eller ordrenummer så vi kan spore din pakke. Kontakt endelig kundeservice hvis du har nogle spørgsmål.